TEKMED
Menu
  • Ana Sayfa
  • Haber
  • News
  • Duyuru
  • Projeler
  • Etkinlik
  • Dökümanlar
  • Trainers
  • Training
TEKMED
  • Ana Sayfa
  • Haber
  • News
  • Duyuru
  • Projeler
  • Etkinlik
  • Dökümanlar
  • Trainers
  • Training
Haber

TUBİTAK 2204-B TÜRKİYE BİRİNCİSİ ISPARTA’DAN

posted by Müslim KAÇMAZ
Eki 28, 2021 12038 0 0
Share
TUBİTAK 2204-B TÜRKİYE BİRİNCİSİ ISPARTA’DAN

15. Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Final Yarışması sergisi ve ödül töreni, yarışmada Birincilik, İkincilik, Üçüncülük ve Teşvik ödülü kazanan proje sahiplerinin katılımıyla 18-20 Ekim 2021 tarihleri arasında Trabzon Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde yapıldı. Söz konusu etkinlik ziyaretçilere açıktı.

ÇANAKKALE BİL-GEÇ: UNREAL ENGİNE İLE 3B OYUN TASARIMI

Oyun, en temel öğrenme araçlarından biridir. Çocuklar oyun oynarken bilerek ya da bilmeyerek pek çok kazanım elde ederler. Bilgisayarların hayatımızda yaygınlaşması ile birlikte, bilgisayar oyunları çocukların günlük hayatının bir parçası olmuştur. Özellikle Pandemi sürecinde eve kapanan çocuklar vakitlerinin çoğunu bilgisayar oyunları ile harcamaktadırlar. Piyasada Türkçe eğitsel bilgisayar oyunlarının sınırlı sayıda mevcut olması, çocukları diğer eğitsel içerik kaygısı taşımayan bilgisayar oyunları ile vakitlerini harcamaya yöneltmektedir. Dolayısı ile bu projenin amacı; Çanakkale Gelibolu Yarımadası’nda bulunan Çanakkale Şehitler Anıtı’nın bulunduğu çevre ve bu çevreyi oluşturan bileşenleri Blender 3D, Tangram Heightmapper, Substance Painter, Quixel Mixer ve Unreal Engine oyun motoru programları kullanılarak gerçeğe yakın sanal 3 boyutlu (3B) ortamı oluşturularak eğitsel bir oyun (BİL-GEÇ) tasarlamaktır. Ayrıca geliştirilen eğitsel bilgisayar oyununa dayalı öğretimin geleneksel öğretime göre öğrencilerin akademik başarısını artırmada etkisi incelenmiştir. Araştırma bulguları incelendiğinde, eğitsel bilgisayar oyununa dayalı öğretimin uygulandığı deney grubundaki öğrencilerin, akademik başarısındaki artışın kontrol gurubuna göre daha fazla olduğu görülmektedir. Deney ve kontrol gruplarının son test puanları arasındaki fark incelendiğinde istatiksel olarak anlamlı bulunmuş ve bu durumun deney grubu lehine olduğu gözlenmiştir.

KONYA Bölgesi / ISPARTA / ISPARTA ÜLKÜ ORTAOKULU

Öğrenci Adı / Soyadı: ENSAR ABDULLAH DEMİRBİLEK – TALHA YUNUS DEMİRBİLEK

Danışmanın Adı / Soyadı: MUHAMMET DEMİRBİLEK

Tokat Ekonomik Kalkınma ve Meslek Edindirme Dernek Başkanı Müslim Kaçmaz gençleri arayarak; “Her başarı emek ister, sabır ister, süreç ister. Zoru başarmak her yiğidin harcı değildir. Gençlerimiz hayatlarında doğruyu bilimsel çalışmalarda bulmuşlar. Ne Güzel. Başarılarınızı tebrik eder, Allahtan başarılarınızın devamını diliyorum. Sabır, emek ve araştırmanın önemini kavradınız. Sizi mutluluktan ağlatan nice projeleriniz ve başarılarınız olsun. Tebrik ediyorum.” dedi.

İlgili

Share

Previous

COVİD19 MEDYA MANUPİLASYONUNUN ENDÜSTRİ 4.0 MI?

Next

SHE ROMANI ERASMUSDAYS ETKİNLİĞİNDE

Recent Posts

  • Türkiye Eğitimleri Animasyon Video Yapmak ve Gölge Oyunu
    Haber
    Türkiye Eğitimleri Animasyon Video Yapmak ve Gölge Oyunu
    12 Nisan 2025
  • Gençler ile Yoga Eksersizleri
    Haber
    Gençler ile Yoga Eksersizleri
    12 Nisan 2025
  • YOGA EGZERSİZLERİ
    Haber
    YOGA EGZERSİZLERİ
    12 Nisan 2025
  • DİJİTAL VATANDAŞLIK, SİBER TACİZ VE ÇEVRİMİÇİ ŞİDDET
    Haber
    DİJİTAL VATANDAŞLIK, SİBER TACİZ VE ÇEVRİMİÇİ ŞİDDET
    12 Nisan 2025
  • FORUM THEATER
    News
    FORUM THEATER
    12 Nisan 2025

Arşivler

  • Nisan 2025
  • Şubat 2025
  • Ekim 2024
  • Kasım 2023
  • Temmuz 2023
  • Mayıs 2023
  • Ekim 2022
  • Ağustos 2022
  • Temmuz 2022
  • Haziran 2022
  • Nisan 2022
  • Ekim 2021
  • Temmuz 2021
  • Haziran 2021
  • Mayıs 2021
  • Nisan 2021
  • Mart 2021
  • Şubat 2021
  • Ocak 2021
  • Aralık 2020
  • Ekim 2020
  • Temmuz 2020
  • Haziran 2020
  • Mayıs 2020
  • Nisan 2020
  • Mart 2020

You Might Also Like

Haber
Nis 25, 2022

THE INVISIBLE FOREWOMEN PROJESİ

Read More
1 0
Haber
Haz 28, 2022

İSTİNYE ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ ÖZLEM BUR BESLER CLOE PROJESİNE KATILDI

𝗧𝗖 “𝗖𝘂𝗹𝘁𝘂𝗿𝗮𝗹 𝗟𝗮𝗯𝗼𝗿𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀 𝗼𝗳 𝗘𝗻𝘁𝗲𝗿𝗽𝗿𝗶𝘀𝗲 (𝗖𝗟𝗢𝗘)” 𝗣𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁 𝗡. 2019-2-𝗜𝗧03-𝗞𝗔105-016670 𝗳𝘂𝗻𝗱𝗲𝗱 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗘+ @𝗜𝗹...

Read More
1 0

Leave a Comment Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copyrights © 2020 TEKMED - Tokat Ekonomik Kalkınma ve Meslek Edindirme Derneği
Back top